Pages

Thursday 12 June 2014

Cartofi la cuptor


Sau, in traducere pentru copii, 'pommes' (cartofi prajiti). Este o varianta preferabila clasicilor cartofi prajiti (despre care se stie ca numai dietetici/sanatosi nu sunt). Am aflat de ei recent, de la o prietena, care ii pregatise pentru cei mici (multumesc!).

Ingrediente:
- cartofi
- putin ulei
- sare
- optional: brinza

Mod de preparare:
Cartofii se curata si se taie in felii subtiri (3-4 mm). Se toarna peste ei un pic de ulei si se amesteca cu lingura. Cartofii se intind intr-o tava acoperita cu foaie de copt, pe cit posibil sa nu se suprapuna. Cam asa:


Daca doriti, puteti rade ceva brinza (asa cum am facut eu pentru partea mea - in jumatatea dreapta a pozei de sus). Se dau la cuptorul preincalzit la 175-180 °C pentru ca. 25 min. Catre final trebuie verificati cu o furculita daca sunt copti sau nu. Se pot servi ca garnitura sau ca fel principal, asa cum am facut eu in seara asta - alaturi de felii de rosii si masline. Copilul a mincat tot (ok, mai putin rosiile, care au ajuns la mine in farfurie..)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...