Pages

Wednesday 20 August 2014

Suc de piersici

Azi, cind m-am intors de la servici si mi-am luat copilul de la gradinita, am facut un suc absolut grozav. Un suc de piersici. Mai exact, de piersici plate. E prima data cind cumpar asa ceva. Vazusem aceste tip de piersici in magazin inca acum citiva ani, insa nu m-a tentat sa le incerc (reactie absolut fireasca de respingere a noului, nu-i asa?..) Acum le-am gasit la.. oferta, ceea ce a dus la decizia spontana de a cumpara. Nu sunt de altfel mult mai scumpe decit cele normale. Nici nu stiam cum se numesc in romaneste, asa ca am tradus cu Google translator si din 'plattpfirsiche' mi-a iesit 'piersici plate', deci asa o fi. Sunt, asa cum le spune numele, niste piersici de o forma deosebita, turtite. Cele pe care le-am transformat eu in suc au avut pulpa de culoare galben deschis, au fost foarte zemoase si dulci.
Iata farfuria zburatoare care a aterizat la noi in gradina cu cei patru mici extraterestri:


Ingrediente:
- 4 piersici plate bine coapte
- si atit!

Pai bine, veti zice, da' ce fel de cooking blog este asta, cu retete cu un singur ingredient?
Pai, zic eu, nu e chiar un cooking blog, este de fapt un blog despre pisici :)

Mod de preparare:
Am curatat piersicile de pielita, a mers foarte simplu. Am taiat carnea piersicilor in bucati mari si le-am blenduit. A rezultat aproximativ ~250 ml de suc (un pahar). Am lasat la frigider ~10 minute. Pentru a face poze am decorat cu niste coacaze de la congelator, nu de alta, dar ca sa dea mai bine in poza.

Asta a fost 'reteta'. Sucul a iesit extraordinat de aromat, foarte dulce fara nici un indulcitor suplimentar, mai bun decit toate Prigat-urile si alte pseudo-bauturi de fructe din comert. In plus, e prima data cind am concurat cu copilul pentru un pahar de suc facut de mine. Cu pisica oricum concurez de fiecare data, asta nu era nici o noutate.
In concluzie, va incurajez sa profitati de piersici, de fructele de sezon in general, si sa va faceti sucuri de casa. Merita tot efortul. Pardon, care efort, de fapt??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...