Pages

Friday 18 July 2014

Copanele de pui la cuptor


O mincare foarte des facuta la noi, pentru ca e simplu de preparat si ne place la toti.

Ingrediente:
- 6 copanele de pui
- 2 cartofi mari
- 1 ceapa mare
- 1/2 gogosar
- 1 radacina de patrunjel
- 1 zuchini mic
- catei de usturoi
- condimente, ulei de masline

Mod de preparare:
Copanelele se marineaza cu o solutie din ulei de masline, sare, piper, condimente (busuioc, cimbru..) si usturoi. De preferinta citeva ore. (Eu nu am avut timp deloc astazi pentru marinat, asa ca le-am gatit imediat). Am taiat zuchinele in rondele, iar celelalte legume in cubulete (nu foarte mici). Le-am condimentat si pe ele cu sare+piper+cimbru. Pe patul de legume (atentie, toate legumele mai putin zuchini) am pus copanelele si 3-4 linguri de apa, totul in tava mea Jena, acoperita cu folie de aluminiu. Am dat la cuptorul preincalzit la ~200°C pentru circa 1 ora, am indepartat apoi folia de aluminiu, dupa care am adaugat zuchinele si usturoiul si am dat pe functia de gril a cuptorului. In aproximativ 15 minute carnea a fost rumenita.

Noi le-am servit cu orez integral fiert simplu in apa cu sare.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...