Pages

Thursday 31 July 2014

Suc de rosii


Nu este vorba de sucul de rosii de pus in sticle si de depozitat in camara. Ci de unul care sa fie consumat imediat. Ok, 'reteta' este mult spus, insa e o chestie simpla si sanatoasa care merita facuta. Bonus: cade in categoria 'raw vegan', deci e de bine. Eu imi fac cite un pahar de suc de rosii de obicei intre mese, atunci cind imi e si foame si sete (!) Si chiar functioneaza.
Suc de rosii am inceput sa beau de cind calatoresc cu.. avionul. Da, atunci cind vine stewardesa si intreaba 'ce doriti sa beti? ceai, apa, cafea, cola, suc de rosii..', aleg intotdeauna sucul. 'Pepper?' 'Sorry??' Asa e, am auzit bine, piper. Merge de minune, just try!

Ingrediente (pentru un pahar de suc):
- 4 rosii medii, bine coapte
- sare dupa gust
- 1 praf de piper
- optional: putina apa, cuburi de gheata

Mod de preparare:
Rosiile se curata de coaja si se taie in bucati mari. Din rosii si un pic de sare se face un suc la blender. Atentie, sarea trebuie adaugata treptat, mai intii un virf de cutit, apoi inca cite putin, pina e atit de sarat cit va place. Daca doriti, adaugati si un pic de apa. Dupa ce se toarna in pahar, va recomand sa risniti si niste piper proaspat, foarte putin, un praf numai. Si adaugati si niste cuburi de gheata, daca aveti (chef).

Bineinteles, cine vrea poate sa strecoare sucul de rosii, ca sa indeparteze simburii. Eu nu am avut nici timp, nici rabdare si nici nu m-au deranjat absolut deloc, asa ca n-am strecurat nimic (cum probabil se vede si in poza); mai ales ca rosiile astea ale mele au avut foarte putini simburi (erau oare modificate genetic??).
Ideal ar fi fost sa decorez paharul cu o rondea de rosie, insa pur si simplu am uitat sa pun una deoparte, iar alte rosii nu am mai avut. Chiar m-am necajit un pic cind m-am uitat peste cele citeva poze pe care le-am facut. Insa, in acelasi timp, m-a amuzat faptul ca aproape toate erau decorate cu.. pisica.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...