Pages

Thursday 17 July 2014

Nectar de piersici si nectarine


Nu a fost chiar asa de simplu sa dau un titlu acestei postari. Sa se cheme 'suc de..'? Sau 'nectar de..'? In final, am optat pentru a doua varianta. Pentru ca aceasta bautura este asa de dulce si de buna, incit am considerat numele de nectar pe deplin justificat. Nu pot spune ca stiu reteta de altundeva, pur si simplu am experimentat in decursul anilor cu diverse combinatii de fructe si alte ingrediente, incit acum cunosc citeva variante care sunt pe gustul meu.
Astazi s-a intimplat sa am foarte multe fructe coapte, asa ca, once again, inevitabilul s-a produs:

Ingrediente:
- 3 piersici si 2 nectarine, fructe mari si foarte bine coapte
- sucul de la o jumatate de lamiie
- sucul de la o portocala

Mod de preparare:
Fructele se curata de coaja si se taie bucati. Impreuna cu sucul de lamiie si de portocala se paseaza; eu am folosit blenderul de mina (de tip bat). Operatiunea nu dureaza decit citeva secunde. Poate fi lasat la rece pentru ~10 minute, inainte de a fi servit (este si mai gustos asa, dupa parerea mea). Iar daca aveti la dispozitie, puneti in pahar citeva cubulete de gheata. Cunoasteti ceva mai simplu?

Se poate face si numai cu nectarine, incercati - nu o sa va para rau! Gustul seamana cu cel al unui suc din comert numit Prigat (nu stiu daca se mai gaseste si acum de cumparat). Fetitei mele ii zic: 'Hai sa bem un Prigat!' Pai stiti ce interesant suna? Daca as spune: hai sa bem un suc de nectarine! ar zice: nu, bea-l tu!..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...