Pages

Thursday 3 July 2014

Mincare de pui cu ceapa verde


Ieri am facut o supa de pui cu galuste (variatiune pe tema aceasta) si, cum am mai spus, nu imi place sa ramina prea multa carne in ea. Asa ca, de obicei o scot si fac o alta mincare cu carnea din supa. De data aceasta am improvizat o mincare de carne de pui cu ceapa verde (imi place mult sa gatesc cu ceapa verde). Iata reteta:


Ingrediente:
- carnea de la 4 pulpe superioare de pui, fierte in supa
- 2 legaturi (mari) de ceapa verde
- 5-6 ciuperci medii
- 1 cana de suc de rosii
- 1 legatura mica de patrunjel
- sare, piper

Mod de preparare:
Ceapa se taie inele, ciupercile in felii subtiri. Se caleste ceapa in citeva linguri de ulei + un pic de apa, timp de 2-3 minute, dupa care se adauga ciupercile si se lasa la calit, sub capac si la foc mic, pina s-au inmuiat. Se mai adauga un pic de apa, daca e nevoie. Pulpele de pui fierte in supa se dezoseaza, se taie bucati, si, impreuna cu 1 cana de suc de rosii si coditele de la patrunjel (tocate marunt), se amesteca cu ceapa+ciupercile. Se condimenteaza cu sare si piper. Dupa 5-10 minute, este gata. Cind luam tigaia de pe foc adaugam si patrunjelul tocat. Atentie la cantitatea de lichid (apa, suc de rosii) - nu trebuie sa fie prea multa, astfel riscam sa iasa un fel de ciorba.

Bineinteles, in loc de ceapa verde putem folosi praz (partea alba de la 2-3 tulpini).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...