Pages

Tuesday 1 July 2014

Salata de marar si patrunjel



Trecere brusca de la bomba calorica la bomba de vitamine!
Reteta de fata s-a nascut ca urmare a unei.. lipse. Si anume, intr-o zi, am fost pusa in fata urmatoarei dileme: cum sa fac salata fara.. salata? Caci nu aveam, in mare, decit o legatura de marar si una de patrunjel. Evrika: cu marar si patrunjel, clar! A iesit ceva foarte bun si sanatos.
Desi este dezarmanta prin simplitatea ei, cu (falsa) modestie o declar drept creatie personala (cu riscul asumat de a descoperi cindva ca am reinventat roata☺).
Iata reteta:

Ingrediente:
- 1 legatura de marar
- 1 legatura de patrunjel
- 1 bucata de castravete
- ridichi
- 3-4 rosii cherry
- 1 fir de ceapa verde
- masline
- simburi de migdale
- ulei de masline, zeama de lamiie, sare

Mod de preparare:
Mararul si patrunjelul se toaca marunt, ceapa se taie inele subtiri, ridichile se feliaza, castravetele se taie cubulete, iar rosiile cherry in jumatati. Se adauga maslinele si se condimenteaza cu sare+ulei+zeama de lamiie dupa gust. Optional, se adauga si simburi de migdale hidratati si decojiti (eu am de obicei simburi de migdale la hidratat intr-un castronel; fie ii folosesc in salate, fie ii consum ca atare).

Salata aceasta, alaturi de citeva felii de piine integrala, a constituit mincarea mea din asta seara. O masa usoara si sanatoasa.
Tin sa spun ca este singurul fel de mincare pe care l-am consumat in timpul gripei pe care am avut-o primavara trecuta, inclusiv la micul dejun!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...