Pages

Thursday 15 May 2014

Chicken wings


.. in varianta 'mai simplu nu se poate'. Pentru gustul meu, sunt mult mai bune asa decit cele gata preparate si congelate, cumparate 'la punga' de la supermarket.

Ingrediente:
- 12 aripioare de pui (sau atitea cite va incap intr-o tava de cuptor)
- ulei, zeama de la 1/2 lamiie, usturoi, sare, piper, condimente diverse (cimbru, busuioc..)

Mod de preparare:
Se face o marinada din ulei, zeama de lamiie, usturoiul pisat si condimentele; marinada se toarna peste aripioare si totul se da la frigider pentru .. cit timp aveti la dispozitie, de preferat cel putin 1 ora. Eu, de multe ori, nu am timp suficient, asa ca trec peste faza cu tinutul la frigider. Se aseaza in tava tapetata cu hirtie de copt si se dau la cuptorul preincalzit la 200°C. Dupa ceva timp.. sa zicem jumatate de ora (nu am cronometrat niciodata).. se intorc pe partea cealalta si se mai lasa la 175°C pina se rumenesc (trebuie verificate din cind in cind). Noi le-am servit cu mamaliguta si sparanghel verde. Iar cind am timp, fac si un sos de rosii cu usturoi, merge super. Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...