Pages

Tuesday 6 May 2014

Drob de pui

Drobul acesta l-am facut de Paste. Este destul de simplu de facut, foarte gustos si plin de.. verdeturi.

Ingrediente:
- 2 legaturi de ceapa verde
- 2 legaturi mari de marar (sau 1 de marar si 1 de patrunjel)
- 5-6 oua, 1 lingura de faina
- 1 pachet de inimi de pui (~300 g)
- 1 pachet de ficatei de pui (300-400 g)
- sare, piper
- foietaj (1 pachet/foaie de 275 g)
- optional: 1 - 2 oua fierte tari

Mod de preparare:
Ficateii si inimile se fierb 20-25 min in apa cu sare (eu le-am fiert separat de data aceasta, dar cred ca ar merge fierte si impreuna). Cind s-au racit se taie cubulete mici. Verdeturile (ceapa verde, mararul/patrunjelul) se toaca marunt si se amesteca cu carnea. Aceasta compozitie se leaga cu oualele si faina, dupa care se condimenteaza (sare, piper). Se tapeteaza o tava de cozonac cu hirtie de copt (acest pas nu e necesar in caz ca foaia de foietaj din comert are deja foaie de copt lipita de ea, asa cum am avut eu). Se aseaza foietajul centrat in tava, se umple cu compozitia de carne/verdeturi, se plaseaza oualele fierte pe mijlocul tavei, astfel incit sa fie acoperite in intregime cu drob. Se acopera cu marginile de foietaj, care se ung cu un pic de apa. Se coace ~1 h la 200°C; dupa primele 20-30 min se acopera cu folie de aluminiu, ca sa nu se arda.

Se lasa la racit inainte de a se portiona. Pofta buna!

PS: Nu va lasati amagiti de poza. Fetita NU a consumat acest preparat traditional romanesc.. A colaborat doar la prezentarea sa artistica:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...